Sunday, January 29, 2012

hARi 1st pRaKtiKuM !!!

assalamualaikum...
29 Januari nie merupakan hari first aku prakikum.. aku praktikum di SK Kamil 2..
dekat ngan Pasir Puteh.. nak taw x cite nie sile tekan seterusnya ye (^_^)Vpeace !!!



mula2 p sekolah nie aku n teman sepraktikum, EKA berdebar2 rase gelora di hati..
takut sangat..bermacam2 perasaan di hati ini..
kami diterima dgn baik di sekolah ini... setakat ini tiada masalah sangat..
guru pembimbing aku jgak baik.. KAK LAH namanya.. suka sangat.. walaupun beliau tidak dari opsyen pra
Namun, aku berbesar hati dia menjadi guru pembimbingku.. masalah skunk nie cume ppm, yakni Pembantu Pengurusan Murid aku kurang sket...tp dakpe aku bukannye knl dye lagi pown..huhu hari selasa nie bru je masuk.. esk tgk la mcm mana.. kene bantu lagi la KAK LAH nampaknye.. kadang2 tu kecian jgak ke guru pra tu..tp xpe la..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pEmbErItAhUAn !!!

Blog ini diwujudkan untuk mencerita segala kisah suka duka hidup NUYU dan ia tidak melibatkan sesiapa yang tidak berkenaan...
Segala info2 dan artikel2 yang dicopy paste dalam blog NUYU ini akan dinyatakan dari mana sumbernya diambil...
Akhir kata, diharapkan segala coretan kat blog NUYU ini akan memberi manfaat kepada sesiapa yang suka terjah blog ini...

SEKIAN=)

NaK mAkAN !!