Friday, November 2, 2012

SAHABAT!!

Sahabat..
lima tahun setengah kita bersama..
xcukup rasanya untukku..
xpuas rasanya kita bersama..

Sahabat..
lima tahun setengah ini..
banyak perkara dan peristiwa kita lalui bersama..
gembira...suka...duka.. menangis..
semuanya kita lalui bersama..

Sahabat..
perpisahan semakin menghampiri kita..
ku harap kamu semua tidak melupakan aq..
ku harap budak2 PISMP Prasekolah terpahat dalam ingatan
semua...

Sahabat..
aku tahu.. aku tidak pantas untuk kamu semua..
aku tahu.. aku banyak ragamnya..
aku tahu.. aku banyak membuat kamu semua terasa hati denganku..
namun, aku tetap aku...
aku sendiri banyak kelemahan..
aku harap kamu semua jangan lupakan aku..
maafkanlah segala salah dan khilafku
andai diri ini pernah membuat kesalahan..
buat kesilapan.. buat macam2 la terhadap kamu semua..
sama ada disedari mahupun tanpa disedari..

MAAFKAN AKu SeMua !..
maafkan aku !
Moga berjumpa lagi di lain masa dan ketika..=' (



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pEmbErItAhUAn !!!

Blog ini diwujudkan untuk mencerita segala kisah suka duka hidup NUYU dan ia tidak melibatkan sesiapa yang tidak berkenaan...
Segala info2 dan artikel2 yang dicopy paste dalam blog NUYU ini akan dinyatakan dari mana sumbernya diambil...
Akhir kata, diharapkan segala coretan kat blog NUYU ini akan memberi manfaat kepada sesiapa yang suka terjah blog ini...

SEKIAN=)

NaK mAkAN !!