Saturday, December 3, 2011

ape kes 09/11/2011 !!!!

lame xupdate blog aq ni..
dh berkarat agaknye..hahaha
berkarat apenye aku baru je update smlm...kih3

eh melalut la aku ni..hehe..nak tahu x ape jadi ngan tarikh nie??
nak tahu jommmmmmmmmmmmm....

hahaha,,..terkejut kew???
xda la suprise sgt tarikh ni..
tarikh ni merupakan hari perkahwinan akak aku la..
bukan aku ye..
aku lambat lagi...tunggu Prince Charming aku ntah bile
munculnye...hehehe..
mari kita tgk gmbar2 spanjang perkahwinan akakku, NORHAIZA & abg iparku, SHAMSUL..
jom layannnnnnnnnnnnnzzzzzzz!!!

inilah abg iparku, Shamsul Ali 

Ini pulak hantaran kedua-dua belah pihak
ini nampak lebih jelas sket bg hantaran pihak perempuan kepada lelaki..
opss maaf hantaran pihak lelaki aq xingat nak amik..hehe
gambar ni pulak sekitar majlis akad nikah akakku, Kak Nor..(^_^)V

Gambar sekitar Majlis Persandingan akakku, Kak Nor...

SELAMAT PENGANTIN BARU buat akakku tersayang KAK NOR & ABG SHAM.. (^_^)V



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pEmbErItAhUAn !!!

Blog ini diwujudkan untuk mencerita segala kisah suka duka hidup NUYU dan ia tidak melibatkan sesiapa yang tidak berkenaan...
Segala info2 dan artikel2 yang dicopy paste dalam blog NUYU ini akan dinyatakan dari mana sumbernya diambil...
Akhir kata, diharapkan segala coretan kat blog NUYU ini akan memberi manfaat kepada sesiapa yang suka terjah blog ini...

SEKIAN=)

NaK mAkAN !!